lördag 8 oktober 2011

Lördag idag:)

Jag har precis tänt eld i braskaminen och sitter här med min morgonlatte och tittar ut i den höstiga våta skogen. Det är verkligen förtrollande vackert ute, med solen som silas genom de uttunnade lövkronorna och alla höstfärgerna.

Idag väntar återigen bygge på garage/ateljé och nu börjar man faktiskt att se ljuset i slutet av tunneln. Det är nog inte så många veckor kvar innan Rafsen kan flytta in i ateljén Gissa om det ska bli skönt att få ut syverkstaden från allrummet och inreda det till familjerum istället:):) Jag kan knappt bärga mig och inte de övriga familjemedlemmarna heller faktiskt. De är nog ganska trötta på att lyssna på hysteriska symaskiner.

Tapet som jag tror ska få pryda väggarna i ateljén om jag inte hinner ändra mig innan det är dags att tapetsera.



Ha en underbar lördag

1 kommentar:

  1. Hej!

    Var har du hittat tapeten? Den var supersnygg :-)

    SvaraRadera