måndag 28 februari 2011

Mitt i syendet

Hej på er denna härliga men lite gråmulna måndag! Jag sitter just och syr en morgonrock i vitt med marinblå namnaplikation på åt min allra underbaraste, fotografs, supersöta son. Så kom jag på att jag måste ju skriva ett inlägg på bloggen idag också, så jag tar en liten minikafferast och gör detta.

Ibland vet man inte riktigt vad man ska visa och skriva men huvudsaken är väl att det blir någonting iallafall... Håll till godo med litet miljöbildscollage från vårt allt annat än färdiga men ändå helt underbara hem.




Ser ni förresten hästarna utanför fönstret på bilden längst ner till höger? De brukar komma och hälsa på oss någon gång varje dag, de går nämligen lösa i skogen bakom. Jättemysigt, tycker jag!


♥Ha en härlig måndag♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar