onsdag 27 oktober 2010

Julen närmar sig...


Det är faktiskt bara 4 veckor kvar till första advent och jag skulle haft julkollektionen klar för länge sedan men med så mycket beställningar som jag haft så ligger jag förstås efter. Jag har lagt upp en en kategori "jul 2010" i butiken och där kommer det förhoppningsvis att dyka upp lite nya plagg allt eftersom så kika gärna in emellanåt.Idag har jag lagt in den här tröjan i helt underbar velour och tanken är att man ska kunna beställa den till både barn, junior och vuxen. Kanske kommer det en matchande byxa också för den som vågar klä sig i hjärtanmönstrat från topp till tå...

2 kommentarer:

  1. Jättefin tunika! Vilken kul idé att sy i velour till vuxna. Riktigt julmys :-)

    SvaraRadera
  2. Ja, tänkt att få baka pepparkakor i veloutröja med hjärtan på. Julmys så det skriker om det.

    SvaraRadera